سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن مهندسی شرکت پلی اکریل ایران

*به سایت انجمن مهندسی شرکت پلی اکریل ایران خوش امدید *     * برای عضویت واشتراک در سایت در قسمت اشتراک ،نام وایمیل خود را وارد کنید تا از طریق ایمیل از اپدیت شدن سایت مطلع شوید(لطفا مهندسین پلی اکریل نام کامل خودرا بنویسند)*     * در قسمت( نظرات شما) ؛ نظرات و پیشنهادات خود را بنویسید ودر هرچه بهتر شدن سایت ما را یاری کنید*    * مقالات خود را به ایمیل سایت بفرستید تا به نام خود شما در سایت اورده شود اگر مقاله شما مربوط به یکی از بخشهای سایت می باشد بهتر است برای مدیر همان بخش بفرستید برای این کار کافی است وارد بخش مربوطه شده و سپس از طریق پست الکترونیک ان بخش مطلب خود را بفرستید*

مدیر سایت: ارشیادکامی 

Hot tap یکشنبه 84 مرداد 23  9:31 عصر

HOT TAP چیست؟

 

هنگامی که یک سیستم در حال کار باشد و ما نیاز داشته باشیم که روی این سیستم بدون اینکه سیستم را از خط خارج کنیم خط لوله ای جدید ،ولو،... نصب کنیم از تکنیک hot tap  استفاده میکنیم مثلا" زمانی که شرکت گاز می خواهد یک مصرف کننده جدید را به شبکه گاز رسانی متصل کند با استفاده از تکنیک hot tap  ،مصرف کننده جدید را به شبکه وصل  می نماید یا مثلا زمانی که نیاز باشد بر روی خط بخار زنده خط جدیدی نصب نمود نمی توان تولید را متوقف نمود و خط جدید را نصب کرد اینجاست که با استفاده از تکنیک hot tap به اسانی این کار ممکن می باشد.

این تکنیک بسیار ساده می باشد و بدین صورت است که ابتدا روی خط در حال کار یا مخزن مواد و... یک ولو را نصب می نمایند سپس در طرف دیگر ولو دستگاه hot tap  را نصب نموده و ولو را باز می نمایند و شفت دستگاه را از درون ولو عبور داده و با چرخش شفت لوله اصلی را سوراخ مینمایند . بعد از سوراخ شدن لوله شفت را بیرون می کشند و ولو را می بندند و بعد از باز نمودن دستگاه خط جدید را به ولو وصل می نمایند انیمیشن زیر را ببینید همه چیز را متوجه می شوید.

 

 

 

اینجا را کلیک کنید تا انیمیشن را ببینید

 Arshia_dekami@polyacril.com ارشیا دکامی


موضوعات یادداشت نظرات شما ()

یکشنبه 103 اردیبهشت 16

امروز:   6   بازدید

فهرست

[خـانه]

[راهنما]

[درباره ما]

[پرسش و پاسخ]

[پست الکترونیــک]

[ورود به بخش مدیریت]

بخشهای سایت

مهندسی شیمی
مهندسی مکانیک

مهندسی صنایع

مهندسی برق

شش سیگما

کامپیوتر

شیمی

الیاف

حضور مدیر سایت

لوگوی سایت

HOT TAP - انجمن مهندسی شرکت پلی اکریل ایران

جستجوی سایت

 :جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

لوگوی سایتهای دیگر

لینک سایتهای دیگر

آموزش مدیریت
مشاوره مدیریت
دوره های آموزش مدیریت

موزیک

اشتراک

 

آرشیو

اهداف سایت
eng power tools
نرم افزار تبدیل واحدها
غنی سازی اورانیم
HOT TAP

آموزشهای سایت

طراح

ارشیا دکامی

تعداد   102528   بازدید

 

created by arshia dekami